15 Juni 2010

19.05.2010


Wow, I have some pictures, which I want to show you and I can't find the time. 
Actually, I also wish I could take a picture of my outfit everyday. Wouldn't that be nice? Like a real style diary for me and maybe for you if you are interested. I am working on it, just need to find a photographer, because I don't want to bother my boyfriend all the time... Someone wants? In Israel?

Wow, ich hab einige Bilder, die ich euch zeigen will und ich finde einfach die Zeit dafür nicht.
Übrigens würde ich auch gerne mindestens ein Outfitbild jeden Tag schiessen. Wär das nicht toll? Wie ein echtes Styletagebuch damit ich später nachvollziehen kann, was ich jeden Tag getragen habe und vielleicht ist es auch interessant für euch?! Ich arbeite daran, ich muss nur einen Fotografen finden, weil ich meinen Freund nicht immer damit nerven möchte... Jemand, der sich meldet? In Israel?

Kommentare:

  1. Also ich finde die Idee toll, weil du immer super aussiehst. Dieses Outfit ist so schön :-*

    AntwortenLöschen
  2. That's a nice outft :D
    Is that a pencil skirt?
    I need a photographer too but for now I'll stick to my self-timer on my camera.

    Classique chérie

    AntwortenLöschen
  3. Thanks a lot!
    Yeah, it's a pencil skirt from American Apparel.
    Haha. Seems to me that bloggers are married to their selftimers. I think the next thing I will buy is going to be a cable release.

    AntwortenLöschen